Emma

Jag vaknade ganska sent idag, jag gick upp, kollade på tv, och satte mig framför datorn och tänkte blogga, nu kom pappa och sa att Emma och hennes familj skulle komma hit. wiiiee! Jätte kul. Längesen vi träffades nu, så det ska bli jättekul, hon har vart min bästavän sen vi kröp i blöjor och sa ''gaga- gaga''.. Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning.
ps, det där med fototävlingen, jag har bara fått in cirka 2-4 bidrag, så om det ska bli nått får mer skicka in till [email protected]..


jag & emma när vi var små..


jag när jag var ännu mindre-


Kommentarer
Postat av: nadja

Gud så fin du e!

2009-03-29 @ 12:55:00
URL: http://nadjaroxe.blogg.se/
Postat av: Emmis!

Gud va sööta vi va! saknar dig, pussar Emma:D

2009-03-29 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0