dagen

Min Mormor och Morfar var här och hälsade på, och min Mormor lagade hennes special Pambiff och mos, min favorit. Gott var det, sen ringde  Ebba och undrade om jag ville göra något, så jag gick ut med henne en stund, vi typ gick runt i området och vi träffade på Annie, det va jäääääätttteeeeee längesen vi träffades, så jag pratade med henne en stund, sen gick vi hem.. Så skulle Ebba gå och göra någonting. Sen var det inget speciellt jag gjorde. Orkar faktiskt inte skriva mer idag, jag ska börja på vättleskolan till sommaren iallafall. Får se hur det går. Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gomorron!!

hoppas du har sovit gott :)

2009-03-31 @ 07:35:16
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0