Fullt upp idag

Hej! Idag måste vi göra massor, packa det sista, åka till shopping centrumet eller ''stan'' och köpa mina converse, och massa annat. Sedan ska vi åka till min skola och köpa en kofta som det står DAA på. Sen, ska vi fixa allt annat. & imorgon ska vi nog sola och bada hela dagen, tror jag, sen på natten, klockan, 2 typ, lyfter planet, fast vi måste vara där typ 2-3 timmar innan, så vi åker typ vid 12. Eller något. Jag vet inte om jag har tid att blogga imorgon, men jag ska försöka. Jag kanske bloggar från Wienna, där vi mellanlandar.. Jo, det gör jag nog, eftersom vi måste stanna där i 4 timmar! Usch. Jaja, hoppas att det blir bra. Vi ses snart, i Sverige. Skriver senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0