70% av resan klar.

Hej alla kära bloggläsare, nu har vi kommit till Vienna.. Avklarat den värsta biten, alltså 6 timmars flyg. Jobbigt, men som tur var, somnade jag, & sov ganska mycket. Nu är det en ännu jobbig del att vänta här i Vienna i hela 4 timmar.  Sen måste vi på ett annat plan och åka typ ca 2 timmar. Klockan är 6:15. Och vi sitter här på en bänk och bara typ väntar medans jag sitter inne på datorn och så. Flygmaten va usch, fast det är den typ alltid... Jag hann inte att ta några kort på planet, för att vi va tvugna att släpa upp väskorna, och det va massor folk efter oss. Så jag kunde inte stanna. Sorry! Men jag försöker att ta kort på detta planet vi ska åka på nu. Ses om några timmar.. PUSSAR..

Kommentarer
Postat av: alice

hej.

har du inget kort pa dej som du kan lagga in? :)

gillar att se bbilder.

2009-02-28 @ 08:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0