WINNIE, IDA & SOFIA

Förlåt! Jag hann inte blogga igår för att jag sov över hos Sofia, Winnie och Ida sov också där. Men såhär började det. Vi skulle möta Winnie och Ida vid vättleplan. Så vi tog bussen ner dit, fast vi åkte en busshålsplats för långt, för att bussen stannade inte där så vi fick gå en bit. Men iallafall träffade vi dom där, och så gick vi upp till Rimi.. Fast vi orkade inte köpa någonting.

Så vi vandrade vidare upp till Sofia. Vi var där en stund, och gjorde inte mycket, bara pratade och så. Så tänkte vi att vi alla kunde sova hemma hos sofia, så fråga hon och det gick bra.. Så sa hennes mamma att vi kunde åka ner till Angered och köpa Kvällsmat/Frukost.. Så det gjorde vi. Men först gick vi till Winnie och hämtade hennes kläder osv, sen till Ida.  Sen gick vi till Angered och köpte vad ville ha. Sen blev vi sugna på Pizza, och gick och köpte det och satt och åt där, jättemysigt. Sen gick vi hem till mig och hämtade mina grejer, och sen gick vi hem till sofia igen.. På kvällen tog vi en massssaaa kort, och hadde värkligen jättekul.

Idag vaknade var det någon som knackade på, så vi kollade i kickhålet och såg att det var en städerska, så att vi orkade inte öppna.. Sen hörde vi henne säga typ; STÄDA SJÄLVA.. AHHAHAHAHHAHA, vi skratta så mycket så att vi nästan grät! Jag lovar att det var det roligaste jag har vart med om på länge. Sen gick vi upp och gjorde pankakor, fast smöret räckte inte, så att jag Ida och Winnie sprang ner till affären och köpte. Pankakorna blev jättegoda fast jag fick lite ont i magen efteråt.. Men nu är det bra. Sen skulle jag på möte med Rektorn, och hon skulle visa mig runt i skolan. Winnie och Ida följde med, men Sofia mådde inte så bra, så hon stannade hemma.

Sen åkte alla hem till sig, och typ vilar lite och så.
Winnie ska komma hem till mig lite senare och sova här.
Jättekul. Får se om dom andra hänger på ellet inte.

Har dock inga bilder just NU.
Men det kommer, jag lovar det. ;)
Puss på er mina söta läsare.

Senare kommer mer inlägg, puss!


Kommentarer
Postat av: winni

sjuuuuuuuuuuuuuukt roligt hade vi!

Å STÄDERSKAN, HAHAHAHAH! <3

2009-04-06 @ 15:46:35
URL: http://molinis.blogg.se/
Postat av: Fia

Älskar oss för den kvällen,

Det var underbart roligt,

Men allt ngra kvällar till ska det bli,

<33

2009-04-06 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0