RIDNINGEN

Förlåt, jag hann inte blogga igår, jag var så himla trött. Men först var vi iallafall inne i ridhuset, och hadde bommar där. Sedan red vi ut på en uteritt! Mysigt. Fast Spencer var lite känslig mot några grejer, så han ville gallopera iväg. Fast jag hadde ett stadigt grepp. Sedan gick det bra. Det var superskönt. Efter ridningen körde vi hem Winnie. Och så åkte vi hem. På kvällen satt jag framför datorn, sedan kollade jag på Andra Avenyn, fast jag faddade inte jätte mycket, för att det var värkligen jäääääätte längesen jag såg det, jag har nästan inte sätt några avsnitt.. Men men. Sen gick jag och la mig efter en stund. Inte mycket mer en det.


fotograf; winnie.
på bilden; jag och spencer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

M

2009-04-08 @ 17:57:31
Postat av: winni

hitta på något i helgen ? ;)

love u

2009-04-09 @ 14:32:58
URL: http://molinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0