måla måla

Hej! Idag har jag vart med Ida. Jag orkade inte ha min knall rosa färg, så jag sa, nu ska jag måla! Jag gick och hämtade färg och allt, och målade om min vägg, vitt blev det. Jätte fint! Jag möblerade om också. Och jag trivs i mitt rum jättemycket nu. Skönt med förendrig tycker jag. Iallafall gick vi ut efter en stund och träffade Milton, vi pratade en stund och så. Sen gick jag och Ida till mölnesjönsberget och tog en massa bilder. Dom har hon på sin kamera, så hon ska skicka dom senare. Min kusin Natalie skrev att hon var hemma hos farmor och farfar, dom bor ju nära här och frågade om jag inte skulle gå dit.. Men jag vet inte om jag orkar det, vi får se hur det blir, isåfall måste jag kila iväg nu. Fast det är jättemörkt, och jag är trött. Så tror inte att det blir av. Men vi kanske ska träffas imorgon.. Jaja. Nu orkar jag inte skriva mer, hej så länge.


detta är den enda bilden jag har, som ida tog med min mobil. alla andra foton har ida, på sin kamera & mobil.
dom kommer väll sen förhoppningsvis. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du e

2009-04-10 @ 08:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0