DAGEN MED ... AMY'<3

Åkte med Amy till Allum, och köpte ett par pärlörhängen där. Amy köpte en skinjacka, och en tröja osv. Sen åkte vi hem till Amy, och åt. Sen tog vi cyckeln till Rimi och köpte godis, sen åkte vi hem till mig och var där en stund vi gjorde inte mycket, bara satt och prata med mina föreldrar. Så efter det åkte vi ut med cyckeln igen... Bara åkte, och pratade. Mys! Men jaja, vi tyckte det började bli lite kyligt så att vi bestämmde oss att åka hem till mig igen. När vi kom hem till mig ville vi ''baka''. Så ja, det gjorde vi. Men utan recept eller någonting alls! Utan av vår helt egen kreativitet. Vi blandade i masssor. Och när vi skulle smaka på det hålde jag på att spy ;o Det var sååå äckligt! HAHA. Sen gick vi och hämta min lillasyster som var hos en kompis. Efter det ringde hennes pappa och sa att hon skulle hem... Så hon gick. Nu sitter jag här, med en gossevovve i knät. Mysigt!


Inte mina, men liknande.


Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som en trevlig shoppingtur :)

2009-04-06 @ 09:47:51
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0